EN FÖRLORAD VÄN

... OCH EN FÖRLORAD INSPIRATIONSKÄLLA?

NEJ, så får det naturligtvis inte bli fastän hon nu har sin kolonistuga ute till försäljning. Jag talar om Maith på Alvägen 64. Hon har haft stugan ute till försäljning  tidigare för något år sedan, och då ringde jag henne och hade den åsikten att detta skulle hon ångra och att vi behöver henne som kolonist med sin inspiration. Den gången ångrade hon sig, som tur var, och jag tror inte att det var min förtjänst utan det var förnuftet som lyckades ta över.

Nu ser jag att hennes hus ligger ute tillförsäljning på koloniträdgårdsföreningens hemsida. Detta tycker jag inte om, men den här gången tror jag att hon har bestämt sig och jag hoppas att hon får bra betalt för sin stuga och trädgård som hon har förvaltat så väl.

Jag hoppas så inivassen att hon fortfarande kan vara min kolonistvän och konsult i inspiration framledes. Jag hoppas också kunna få använda hennes bilder som jag har i min dator och som hon tog när hon själv inte hade någon kamera. Då kan fotona komma på bloggen framöver då och då. 

Det finns bilder från Maiths trädgård här (dubbelklicka) och här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0