INTRO TILL IN I VASSEN

På senvintern blev jag, Åse Persson - Lönnvägen 36, tillfrågad av styrelsen om jag ville medverka att skriva små inlägg på Karlstads koloniträdgårdsförenings hemsida. Jag antog erbjudandet och eftersom jag tidigare har använt mig av en blogg  för mina mer privata känsloyttringar, så får det också nu bli formen för det här som skall bli en mer informell
kanal för föreningens aktiviteter.

Tanken är att jag genom bloggen skall kunna visa bilder och kommentera vad som händer på koloniområdet framförallt under sommaren då förstås. Fördelen med en blogg är ju också att där går det att kommentera - hålla med eller säga ifrån. Genom kommentarer kan ni också tipsa på vad som kan vara värt att dela med sig till oss andra.

Bloggen kommer att vara indelad i så kallade kategorier, där jag i dagsläget har tänkt mig att t ex Aktivitetsdagar, Nya medlemmar, Damklubben och Trivselträffar kan vara några av dessa kategorier. Jag skall i det informella syftet ändå försöka hålla en mer formell karaktär angående innehållet, men då en blogg I grunden är av subjektiv art, så går det kanske inte att undvika att det mina personliga tyckanden kan lysa igenom. När jag vill belysa ämnen ännu mer informellt kan det hända att jag kommer att hänvisa till min "ordinarie" blogg, där det blir lite mer privat atmosfär.

Inga bilder med personmotiv kommer att publiceras utan vederbörandes medgivande och eventuell text som kan  vara av mer personlig karaktär kommer också att förankras med personerna ifråga.

Jag hoppas så in i vassen att jag kommer att kunna leva upp till vad styrelsen förväntade sig... då i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0