DUBBLA LOJALITETER

Det är svårt att ha dubbla lojaliteter även om det gäller mot sig själv, därför väljer jag att göra ett säsongsuppehåll med denna blogg.  Det är inte ett så inivassen lätt beslut, men  årsttiden och kolonivisiterna blir inte så många just nu, så bristen på intryck gör att jag åter er vila lite.


Det kan ju hända att det dyker upp något som ABSOLUT måste vädras inom Inivassens blogg - kanske kommer vi igång med Jubileumsboken, och då kan det ju hända att det blir lite nytt att ta tag i. Planen är att uppehållet med bloggandet skall vara till vår nästa säsong börjar på riktigt igen - och det gör den väl vid årsmötet, som jag vill minnas skall vara den 17 april 2010. Nå´n gång då, om inte förr så ses vi igen hoppas jag. För den som är intresserad av lite allt möjligt och där det också blir lite trädgård då och då så är min andra blogg igång under vintern, bloggadressen är http://kolotten.blogg.se (dubbelklicka så kommer du till förstasidan). På den finns också lite om koloniträdfårdsföreningens kolonister, recept mm som jag skrev om innan starten av Inivassen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0