ALVÄGEN 67

Men, var har jag sett henne...????


Jo, men visst, det var ju bara det att hon var på "fel sida om disken", som hon själv sade att många personer uttrycker. Monica Berggren vår nye kolonimedlem på Alvägen 67 har jag nämligen träffat tidigare flera gånger då jag får för mig att jag skall spela lite på travet. Monica är nämligen "expert" och gör finfina andelstips  för "Ladies" på Kronoparkens Tobak.

Nu har Monica ju lite fritid också och den vill hon i fortsättningen ägna sig åt kolonilivet, liksom många av oss andra och därför blev det att hon i oktober 2009 köpte denna kolonistuga av Solveig. Hon säger att hon har ett stort intresse för trädgård och pysslande där. Vårens planer är inriktade på midsommar förstod jag - eller ja, det var väl kanske mer mina egna associationer - då hon sade att de viktigaste framtidsplanerna var att sätta potatis och få ner dillfrön. Jag tror att hon hade  persilja på förslag också.

Så här blir sommaren med.. för Monica.


och så här har hon det nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0