BLOGGTORKA

Nå ´t som torkar får ju för lite vatten, men det kan isåfall inte vara orsaken till min bloggtorka. Snrare är det så att det har regnat så inivassen att bloggämnen har flutit bort. Nya medlemmar - som ju är ett säkert kort denna säsong - har jag missat p g a av för få tillfällen till konfrontation. Stugorna är ju på plats och står still, så de kan jag ju alltid plåta, men det är som om vädret inte har inbjudit till aktiviteter på ett tag. Vi får hoppas på bättring och det får bli en presenteation av våra nya kamrater på sikt. Jag hoppas att även kunna få till några inlägg trots att själva kolonisäsongen snart slår igen. Lite recept, återblickar kanske - det finns ju lite gamla bilder på hemsidan som förhoppningsvis kan identifieras och jämföras med det som nu är, höstmötet ikväll kanske kan ge några idéer och som sagt nya medlemmar är ju på gång hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0